توحیدون

توحید

توحیدون

توحید

التهاب تاندون و طب سوزنی

التهاب تاندون و طب سوزنی

یکی دیگر از درمان های خوب طب سوزنی است. بر طبق یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی چینی در سال 2013، طب سوزنی، در مقایسه با برخی از تمرینات غیر عادی، می تواند بهتر از درد و فعالیت در افراد مبتلا به گرادیان مزمن را بهبود بخشد. علاوه بر این، طب سوزنی همچنین در افزایش اشباع اکسیژن و حجم خون در تاندون موثر است که باعث کاهش درد و تورم زانو می شود. با این حال، شما باید یک متخصص طب سوزنی مناسب برای درمان التهاب تاندون پیدا کنید.التهاب تاندون و آب گازدار بدون قند

Image result for ‫توضیحات التهاب تاندون‬‎


اگر شما به دنبال راه حل های خانگی برای رفع زانو، مچ دست و دیگر قسمت های تاندون خود هستید، نباید آب گازدار (آب نوشابه یا کربنات) را فراموش کنید. این آب می تواند به شما در از بین بردن التهاب و درد ناشی از تاندونیت کمک کند. علاوه بر این، به لطف فرآیند اسمز معکوس، آب گازدار کمک می کند تا مایع اضافی را از پای خود تخلیه کنید. روش کار: - ابتدا آب گاز دار بدون قند را تهیه کنید و منطقه آسیب دیده را از 10 تا 20 دقیقه خیس کنید. - شما باید دو بار در روز برای چند روز انجام دهید تا کاهش شدید درد و تورم مشاهده شود.


التهاب تاندون و ماساژماساژ درمان خانگی دیگر برای زانو، مچ دست و سایر قسمت های بدن است که باید مورد آزمایش قرار گیرد! ماساژ خفیف برای افزایش گردش خون عالی است، زیرا عضله را آرام نگه می دارد و تورم و سفتی را کاهش می دهد. برای انجام این کار، می توانید از روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن خردل یا روغن زیتون استفاده کنید. روش: ابتدا یک نوع روغن را انتخاب کنید و کمی آن را حرارت دهید. - از انگشتان خود برای آرام کردن روغن گرم روی پاها، مچ پا و پاشنه ها برای 10 تا 15 دقیقه استفاده کنید. - شما باید این روند را چندین بار در روز تکرار کنید تا درد به طور کامل بهبود یابد. - اگر شما نمیتوانید مناطق آسیبدی خود را ماساژ دهید، می توانید از یک متخصص درمانگر یا دوستتان کمک بگیرید.التهاب تاندون و ویتامین Eالتهاب و درد می تواند ناشی از رادیکال های آزاد باشد. ویتامین E آنتی اکسیدان محلول در چربی برای از بین بردن این رادیکال های آزاد است. بنابراین، به کاهش التهاب و درد ناشی از التهاب تاندون کمک می کند. علاوه بر این، ویتامین E نیز تأثیر مثبتی بر بهبود گردش خون دارد که همچنین تورم را کاهش می دهد و روند بهبود را سرعت می بخشد. - شما می توانید از روغن در کپسول های ویتامین E برای ماساژ قسمت آسیب دیده حدود 2 یا 3 بار در روز تا زمانی که درد کاملا تخلیه شود. همچنین می توانید از غذای غنی از ویتامین E یا مکمل های ویتامین E پس از مشاوره با پزشک خود برای سرعت بخشیدن به بهبودی خود استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.